Etiquetas

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Paraíso (Paradise)

Título orixinal
Rai
Ano
2016
Duración
130 min.
País
Rusia
Director
Andrei Konchalovsky
Andrei Mikhalkov-Konchalovsky Sergeyevich (en ruso , Андрей Сергеевич Михалков-Кончаловский ) (Moscú ( URSS ), o 20 de agosto de 1937 ) é un director de cine ruso .

Biografía 

Andrei Konchalovski é parte da familia aristocrática Mikhalkov, coñecido por súas raíces artísticas e aristocráticos. El cambiou o seu nome Andrei e tomou o apelido do seu avó materno, Piotr Konchalovski , como un pseudónimo. El é o irmán de Nikita Mijalkov e fillo de Serguei Mijalkov .

Estudou por dez anos no Conservatorio de Moscova , preparándose para ser un pianista . Con todo, en 1960 , coñeceu Andrei Tarkovski que co-escribiu o guión da película Andrei Rublev ( 1966 ).

O seu debut na dirección, o primeiro profesor , foi recibida favorablemente na Unión Soviética e participou en varios festivais internacionais de cine. A súa segunda película, Istoriya Asi Klyáchkinoy, lyubila kotóraya, da ne vyshla zámuzh foi censurado polas autoridades soviéticas. Cando foi lanzado, 20 anos despois, foi saudado como a súa obra mestra. Subsecuentemente, Konchalovsky dirixido adaptacións Squires niño de Iván Turguénev e tío Vanya por Antón Chéjov . Ambos os filmes foron realizados fóra por Innokenti Smoktunovski . A súa épica Siberiadefoi recibida positivamenteInternacional de Cine de Cannes Festival e fixo iso posible podería pasar ao Estados Unidos en 1980 .

As súas producións de Hollywood máis populares son Runaway Train , en base a un guión orixinal de Akira Kurosawa , e Tango e Cash protagonizado por Sylvester Stallone e Kurt Russell . Durante os anos 1990 , Konchalovsky retornou á Rusia, aínda que de cando en vez produciu películas históricos para televisión norteamericana, incluíndo a miniserie é o Odyssey eo filme de TV The Lion in Winter .

O seu filme de 2003 Don Durakov , situado nun asilo psiquiátrico en Chechenia , gañou un León de Prata no Festival de Venecia .

Vida persoal 

Konchalovsky foi casado varias veces. A súa primeira esposa foi a actriz Kazak Natalia Arinbasárova, con quen tivo dous fillos: Yegor e Stepan. A súa segunda esposa foi Irina kandat. O terceiro foi Viviane Godet, con quen tivo unha filla, Alexandra Mijalkova.

A súa actual esposa é a actriz rusa Yuliya Vysótskaya.

Filmografía 

Screenwriting 

  • O carteiro White Nights (2014)
  • The Nutcracker in 3D ( 2010 )
  • Moscow Frio ( 2007 )
  • Durakov don ( 2002 )
  • Kúrochka Ryaba ( 1994 )
  • A Inner Circle ( 1991 )
  • Tango & Cash ( 1989 )
  • vidas afastadas ( 1987 )
  • Un dueto para ( 1986 )
  • Amantes de María ( 1984 )
  • Siberiade ( 1979 )
  • I pot krov ( 1978 )
  • EKSPRESS Transsibirskiy ( 1977 )
  • lyubvi Raba ( 1976 )
  • Lyutyy ( 1974 )
  • Necháyannye JOY ( 1972 )
  • Pulya Sedmaya (1972)
  • Zhdiom tebya, pares … (1972)
  • Tío Vanya ( 1970 )
  • Atamana Konets (1970)
  • Andrei Rublev ( 1969 )
  • Dvoryanskoe Gnezdo (1969)
  • PESN ou Manshuk (1969)
  • Tashkent – jlebny Gorod ( 1968 )
  • Primeiro profesor ( 1966 )
  • A Infancia de Iván ( 1962 )
  • I Skripka Katok ( 1961 )

Como director 

  • O carteiro White Nights (2014)
  • The Nutcracker in 3D (2010)
  • Glyanets ( 2007 )
  • O León no inverno ( 2003 , telefilme)
  • Durakov don (2002)
  • A Odyssey (1997)
  • Lumière and Company ( 1995 )
  • Kúrochka Ryaba (1994)
  • A Inner Circle (1991)
  • Tango e diñeiro ( 1989 )
  • Homer e Eddie (1989)
  • vidas afastadas (1987)
  • Un dueto para (1986)
  • Runaway Train ( 1985 )
  • Amantes de María (1984)
  • Dividir Cherry Tree ( 1982 )
  • Sibiriada (1979)
  • O vlyublyónnyj Romanos (1974)
  • Vanya Dyadya (1970)
  • Dvoryanskoe Gnezdo (1969)
  • Asi Klyáchkinoy istoriya, lyubila kotóraya, da ne vyshla zámuzh (1966)
  • Primeiro profesor (1965)
  • Malchik i Golub (1961)

Como un actor 

  • A Infancia de Iván (1962)
  • Dvádtsat deixar MNE ( 1964 )

Como un compositor 

  • Amantes de María (1984)
Guion
Elena Kiseleva , Andrey Konchalovsky
Música
Sergey Shustitskiy
Fotografía
Aleksandr Simonov (B & W)
Lanzar
Yuliya Vysotskaya, Christian Clauss, Philippe Duquesne, Peter Kurth, Jakob Diehl,Viktor Sukhorukov, Vera Voronkova, Jean Denis Römer, Caroline PiettePiette
Estudo
DRIFE Productions / Production Center of Andrei Konchalovsky
Xénero
Drama | Historias cruzadas. II Guerra Mundial. Holocausto. Nazismo. Drama carcelario
Sinopse
Siga os pasos de tres persoas cuxos camiños se cruzan nos terribles días da Segunda Guerra Mundial. Olga é membro do aristócrata ruso da Resistencia Francesa, que é detido pola policía nazi para ocultar dous nenos xudías durante un asalto. Detido e enviado ao cárcere á espera dunha decisión final en prisión Jules coñece un oficial francés colaboracionista que debe investigar o caso. Tamén se reunirá Helmut, un alto funcionario da SS, que hai moitos anos foi o seu amante e aínda parece sentimentos por ela. (PRO)
Premios
2016 : Venice Filme Festival: Mellor Director
2016 : Xixón Film Festival: Mellor actriz, fotografía e Premio Mozo Xurado
2016 : Festival de Mar del Plata: Mellor Guión – Silver Astor
2016 : Satélite Premios: nomeado para Mellor Filme Estranxeiro
Comentarios
  • “Quizais a novidade é que, mentres que os acontecementos son narrados, analiza e auto culpa. Dun destino incerto, as propias criaturas avaliar o que experimentou como ninguén máis podería facelo” 
    Javier Ocaña: Diario El País 
  • “A película é executado a través da pantalla cunha solemnidade estraño (…) Obrigar, irritante e amargamente irónico.” 
    Luis Martínez: Diario El Mundo 
  • “Mirada orixinal que reconstrúe a pudorosamente terrible momento histórico (…) mostrando a Valoración terror (…): ★★★ (de 5)” 
    Alberto Bermejo: Diario El Mundo 
  • “O gran truco Konchalovsky, o que alivia a trama da monotonía Bárbara desas historias (…) é gama case brechtiano, a continuación o principio de interrupción (…) Clasificación: ★★★ (de 5 ) ” 
    Antonio Weinrichter: Diario ABC 
  • “Nada enigmático, pero máis eficaz que moitos dixeron: non hai necesidade de mostrar o horror dos campos de exterminio de comprender o horror en todas as súas dimensións (…) Clasificación: ★★★★ (de 5)” 
    Quim Casas: xornal diario 
  • “É ben executada, é interesante en todo momento o que conta e como fai iso, ea pesar de non engadir calquera historia do cine adicional sobre o Holocausto (…) non é unha páxina da película para dimitir.” 
    Pablo González Taboada: Cinemania 
  • “Styling o horror sen perverter máis Haneke Spielberg (…) Un holocausto con cinta branca nas portas do ceo Konchalovsky Valoración (…):. ★★★★ (de 5)”
    Yago García: Cinemania